28 September 2009

raya datang lagi...

Salam ukhwah dan salam sayang wahai sahabat2 ku sekalian....

Yyyyeeee..yyyyyeeeee... rayer datang lagi tahun ini...



Dah lebih seminggu umat Islam menyambut lebaran yang penuh dengan kesyukuran ini. Tapi ampa semua jangan lupa, di sebalik kegembiraan ini masih ada insan lain yang menderita. Begitulah lumrah hidup yang perlu kita akui dan mengambil iktibar daripadanya.

Okeh...dah..dah...tak mau sedih-sedih lagi. Yang pergi biarlah ia berlalu. Hidup perlu diteruskan walaupun kesedihan mencengkam ulu hati.








Ha, dah tengok pic kat atas nih????ha tuuuuuudiiiaaaa...gambaq nih kami semua pose masa open house kat umah salwa, seorang sahabat sewaktu di alam persekolahan. Besssstttt sangat time tuh sebab dapat gathering ramai2 macam zaman sekolah dulu. Teringat lagi, time sekolah dulu ramai2 konvoi naik moto masing-masing pergi beraya tapi skang semua dah pakai kereta. Ambooiiii...tuh belum keja lagi. Esok2 lagi up la noh...al-maklumlah, bakal arkitek, engineer, nurse, cikgu, dan mcam-macam lagi laaaaa..


Hmmmmm...anyway, syok sangat!!!!!!!aku harap kita semua dapat berkumpul lagi macam tuh di tahun2 yang akan datang...k????
























































































HSBM is da bezzzzzzz!!!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan