7 Februari 2010

go genting!!!!

Salam sayang dari diriku yang baru sahaja selesai berENJOY di Genting Highland!!!!!!!!!!!!!!!!!!!perghhhhh..best giler ahhh..Memang enjoy habis dapat merasa kenikmatan suhu dan cuaca di Genting yang begitu menyamankan. Korang nak tahu cite x????

Haaa macam ni, aku dan housemet ku dah merancang ke Genting ni dari semester lepas lagi tapi baru semester ni berkesempatan untuk kesana. Perancangan rapi sudah dibuat oleh pemandu pelancong kami a.k.a Nur Nabila Bustaman. Hehehe...(Yolah..antara kitorg, die je la yang penah sampai ke Genting  ni). So, setelah berbincang, kami semua memilih hari sabtu bersamaan 6 Februari 2010 untuk ke tempat yang agak sejuk itu. (macam nak annouce raya plak..) Hampir tepat pukul 8 pagi kami semua pn bertolak ke KL central untuk membeli tiket ke Genting. Dalam plan, kami semua nak naik bas tapi tup tup semua tiket bas ke Genting untuk pagi itu sudah habis di jual. Disebabkan excited sangat nak pergi, kami semua terpaksa sewa teksi. Actually bukan terpaksa la tapi sendiri rela sebab nak sangat rasa p Genting.

Lebih kurang pukul 11 setengah kami pn sampai ke tempat yang agak sejuk tu. Perghhhh cuaca kat situ memg nyaman..sejuk dan redup..(macam dlm air cond pn ada). Sampai-sampai ja, apa lagi terus p cari makanan dulu ar. Dah kenyang, baru la stat maen macam-macam. First time aku try roller coaster, uih...rasa macam nk terkencing pun ada..extreme giler tapi memang best. Rasa mcm nak try lagi. Selain roller coaster macam lagi la yang kami try...nk taw macam mana kami semua appy...ha tgk suma pic kt bawah ni..hehe..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan