22 November 2011

i loved to be single!

Assalammualaikum w.r.t sayangs~

semenjak dua menjak ni,tetiba pulak mood rajin nak hadap belog ni wujud.orang laen sebuk dengan FYP bagai,aku pulak berbelog merepek meraban ni.haishh.



ok.entry kali ni pasal isu couple pulak.it is not that i'm against this kind of things but from my experience, coupling is the ridiculous thing that ever happened in my life.but for sure la,from that experience i got to know 'man' or 'boy' thoroughly.Ada la jugak kadang-kadang teringin nak ada boyfee tu menjengah kat hati dan sanubari ni *cewwaah* tapi bila fikir-fikir balik, for what??for what reason that you must have a boyfriend?is it to show off?is it to spend the time or is it that you don't get enough love from the parents,siblings and friends?

kalau setakat bercinta-cintun monyet,kera bagai i think that is loser.tapi, for those yang dah yakin dan tak was-was bahawasanya percintaan mereka itu akan dibawa hingga ke jinjang pelamin,then you can proceed it with the right ways to show your love.aku suka tengok orang muda mudi yang dah kahwen.kawan-kawan aku pun ramai yang dah kahwen even tak habes belajar lagi.memang challenging habes ar beb.

i just want to say that 'i loved to be single'.tak ada siapa nak kongkong,tak payah nak jeles-jeles bagai,tak payah nak mintak izin mengalahkan mintak izin kat mak bapak bila nak berjimba.best kan?and the most important thing, tak payah nak makan hati,makan dalam ketat-ketat macam yang aku penah rasa masa couple dulu.dan lelaki yang mintak putus dengan awek and then bagi alasan tak ada persefahaman, adalah loser okay!takpayah nak beralasan sangat lah kalau kau dah ada awek baru a.k.a curang.
Kemain je kan aku emo-emo petang ni.bukannya apa,aku tak nak adik-adik gegirl yang aku sayang jadi macam aku dulu.beware with the boys!!pssstt.entry aku ni tak available untuk mamat-mamat setia ye.hanya nak bagi terasa mamat-mamat yang bajet hot pencinta wanita yang suka curang.tu je point aku nak cakap sebenarnye.~sekian~


notapalalutut: tahniah rimau!!aku bangga gilerrr dengan korang semua.bergegar satu rumah bila asrar dan baddrol jaringkan gol.langsung pakai jersi bola satu hari suntuk hari ni.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan