20 November 2011

i love rimau!!

Assalammualaikum w.r.t sayangs~
 
Erm..disebabkan kerja untuk di submit esok sudah dapat disetelkan dengan jayanya, bole la aku nak hadap belog kesayangan aku ni kejap. Mesti ramai yang tak sabarkannnn nak tengok bola Malaysia menentang Indonesia esok. tetiba je aku macam suka kat rimau.haha.eyh,bukan rimau tapi pemain-pemain rimau sekalian.ahaha.Even bola sepak kat Malaysia ni tak sehebat liga-liga mat salleh, tapi jujur aku cakap bola Malaysia sangat-sangat dah banyak improve berbanding dulu.aku pun dah jadi addicted dengan bola dah sekarang.nak tengok bola pun sampai pakai baju bola, dari berbaring sampai terduduk.gileerrr semangat weyhhh.

Apa-apa pun, all da best and gud luck untuk semua pemain-pemain Malaysia yang kacak bergaya termasuk pemain-pemain simpanan jugak ye.





notapalalutut: ok.isu gamba muslim ahmad dan baddrol bakhtiar di atas adalah kerana aku minat mereka-mereka itu ye.bukan buyers okay!!.ekceli aku minat je semua.takde pilih-pilih bagai.apa-apa pun i love rimau!!


2 ulasan: