28 November 2011

bila kepala dah senget.

Assalammualaikum w.r.t sayangs~

kepala dah senget.otak dah mereng.akal dah letih.so,bila semua itu terjadi, aku akan jadi orang yang mengidam macam-macam benda mengalahkan orang pregnant bagai. kalau tak dapat,memang alamatnya masuk batu belah batu bertangkuplah jawabnyaaaa.



first thing yang aku nak bila otak aku tengah senget adalah jerit kuat-kuat kat tepi pantai ataupun tengah-tengah bendang. lebih kurang macam karaoke tak berlagu la jugak tuh. tapi kalau ramai orang yang tengah bercekerama kat tepi pantai tu,aku duduk diam-diam je.kononnya tengah merenung masa depan la sangat kan.tak pun,kasi tazkirah sikit kat orang-orang berkenaan yang bercekerama tu.takde la dapat dosa kering semata.


second thing yang aku nak sangat adalah minum air sirap sampai kembong.ekceli,air sirap memang feberet aku.setiap kali ziarah kedai makan,dalam banyak-banyak air, memang air tu yang aku prefer nak order dulu.entah apa yang speselnyaa air sirap tu aku pun tak pasti.dan aku pun tak tahu sejak bila aku mula suka air tu.

dan last sekali, aku addicted sangat tangkap gamba sejak dua menjak ni.so, bila kepala aku jadi senget je, dslr aku la jadi mangsa.bajet pro habes la konon tangkap gambar.siap gegar-gegar gambar yang di snap oleh aku.hah.kau ade?abang-abang cameraman,toksah nak gelak sangat ye.saye budak baru belajar.




p/s: aku rinduuuuuu gilaaa budak kecik kat atas ni.semakin banyak cakap sekarang.bila dengar je suara dia dalam phone,rasa macam nak tarik-tarik pipi dia.hish.geram aku.


notapalalutut: even rimau kalah dengan bahrain,korang tetap di hati aku.kita bukan lemah,tapi kurang bernaseb baik je tu.aku tak puas hati dengan sesetengah gelintir masyarakat sekarang ni.bila menang,bersorak.tapi bila kalah kutuk habis-habisan.macam tu ke peminat bola sejati?heh.masuk hutan lagi bagus kalau perangai cenggitu.tak payah nak ngaku peminat bola sejati sangat lah.

2 ulasan:

  1. Wah , sape budak kecik yg omey tu ? Hihi , betul tu . Patutnya terus support player kita kan :)

    BalasPadam
  2. haha.anak sedare.kaaannn.majulah sukan untuk negara.haha

    BalasPadam