7 Julai 2012

Hijrah

Assalammualaikum w.r.t

Disebabkan almost 3 months tak sempat nak mengupdate blog ni,nah ambik 3 hari berturut-turut aku update entry baru.balas dendam busy punya pasal. Title for this entry is about 'Hijrah'. Sesuailah kan sebab kita dah nak menyambut bulan Ramadhan,so apa salahnya berhijrah ke arah yang lebih baik. Actually, that word has been appeared in my mind since the past two month. I want to do a Hijrah but i actually still gaining some strength to do so. it's not an easy task you know!

Since two month ago, hati ni berdetik nak buat perubahan tu. i don't know how and where to start. Perubahan tu perlu dibuat dengan keyakinan dan semangat yang kuat. No turning back. So, i must be really made myself ready for that changes. Thanks Allah, sebab bukak pintu hati aku untuk terdetik berubah. Aku berharap penghijrahan aku ni dapat membuatkan aku menjadi seorang muslimah yang lebih beriman dan bertaqwa padaNya. Tambah lagi kalau penghijrahan ni boleh melancarkan jodoh aku.Amin. There's a reasons   for everything happened. May Allah gives His blessing for me. and for all the readers, please pray for me okay.really really appreciate it!hanya Allah saja yang dapat membalas.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan