3 Oktober 2010

siapa aku??

Assalammualaikum w.r.t sahabat2 tersayang........
siapakah kita???
siapakah aku???

siapa aku tanpa ibuku???
siapa aku tanpa abahku???
siapa aku tanpa teman-teman tersayangku semua???
dan yang paling penting, siapa aku tanpaMu Ya rabb????

Aku bukan siapa2 tanpa kalian semua...
Aku hanya insan hina yang sentiasa dahagakan kasih sayang dan perhatian dari org2 yang aku sayang...
Aku khilaf tanpa bimbingan kalian semua....

Ya Allah...
Aku bersyukur kerana Kau telah berikan aku kehidupan yang cukup bermakna di dunia pinjamanMu ini..
Segala nikmat yang Kau hadiahkan, aku bersyukur Ya Allah...
Segala ujian dan dugaan yang kau berikan, aku redha dan terima segala-galanya dengan ikhlas, InsyaAllah..
Kau berikan aku cahaya yang tak dapat aku bayangkan dikala aku kegelapan...
Aku bersyukur atas setiap nafasku yang Kau pinjamkan sehingga ke hari ini...
Aku bukan siapa2 tanpa cintaMu dan kasih sygMu, Ya Allah...

Mak...
Terima kasih atas segala pengorbanan mak yg tak terhingga dari kakak kecil smpai sekarang...
Tanpa mak, kakak takkan setabah hari ini...
Tanpa sokongan mak, kakak takkan berjaya mcm sekarang ni...
Mak tak pernah merungut dan mengungkit atas segala-galanya...

Tanpa mak, kakak takkan mengenal erti hidup ini...
Terima kasih mak..kakak syg mak sangat2!!!!

Abah....
Walaupun kakak taktau dimana abah sekarang...
Ketahuilah, kakak tersangat sygkn abah...
Kakak sangat bersyukur Allah bg seorang ayah mcm abah...
Abahlah sumber semangat kakak selama nih...
Abah yang selalu menyokong kakak...
Tanpa abah, kakak mesti xkan berjaya macam harini..
Terima kasih atas segala-galanya, abah...
Kakak pun sngat sygkn abah..syg sngat2!!!





Teman-temanku....
Kalian semua sentiasa disisi disaat susah dan senang..
Tanpa kalian, pasti hidup aku tawar dan tidak semanis sekarang..
Kalianlah temanku dunia akhirat...
Dan ketahuilah tanpa kalian semua, aku bukan Nadia yang kalian kenal hari ini....
Terima kasih kerana sudi menjadi sahabatku....
Aku sygkn kalian semua!!!persahabatan kita sentiasa dihati...


Akhir kata dariku...hidup ini xkan berbunga tanpa kalian...
Pasti aku akan jatuh dan terus hanyut tanpa bimbingan dan kaseh sayang dr kalian semua...
I luv my life and i'm fully believe my destiny...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan