22 Mac 2010

hot air ballon in putrajaya!!!!


salam...time for blogging!!!!time for relax after meRepair lab report yang terpaksa disubmit esok..Ponat bile nak siapkan report yang memuaskan hati lecturer...ok..straight to the point!!!HOT.AIR.BALLON.
Bessstttt sangat-sangat dapat tengok secara live hot air bellon yang amat besow tuh..macam-macam pattern ada..tapi yang amat menarik hati aku, bellon yang berbentuk buah oren. Perggghhhh....comei je bentuk die..nampak seperti buah oren terapung di udara...*terapung ke???*hmmm abaikan je ek..
Cuaca kat sana pun tersangatlah terik sampai aku sakit kepala berdenyut-denyut seperti mau pecah kepala. Dan akhirnya, memuntahkan segala isi makanan yang telah masuk ke dalam perut aku. Lembik satu badan lepas muntah...huh..Tapikan..apa-apa pun tetap besssttt...aku dah cukup berpuas hati walaupun tak berkesempatan nak naek bellon tuh sebab tiket dah habis + muntah dengan banyaknya..aku rasa syoookkk bangatttt...Thanks to my frenz yang sudi bawak aku g putrajaya tuh....*iqa, umai, atie, dalie, fara, milah n nujie berserta kawan2nyeee...*walaupun xbape kenal mbe2 nujie tuh*hehehe..

sekian....ni je untuk entry kali ni..*xtaw nak tulih apa dah*
salam..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan